Budapesti taxitársaságok / Budapest cabs
   Térképes taxikereső / Map cab earner
6x6 Taxi
Ph.  (+36 1) 6 666 666
Web Tarifa
not in English  

6x6 Taxi
Airport Taxi Service
Ph.  (+36 20) 499 6465
Web Tarifa
in English 

Airport Taxi Service
Barát-Taxi
Ph.  (+36 30) 200 200
Web Tarifa
not in English 

Barát-Taxi
Taxi Plus
Ph.  (+36 1) 2 333 333
Web Tarifa
in English

Taxi Plus
Városi Taxi
Ph.  (+36 1) 333 31 33
Web Tarifa
not in English 

Városi Taxi
City Taxi
Ph.  (+36 1) 2 111 111
Web Tarifa
not in English 

City Taxi
Főtaxi
Ph.  (+36 1) 1 222 222
Web Tarifa
not in English 

Főtaxi
Szállást Foglalhat Itt !
Mobil Taxi
Ph.  (+36 1) 333 1757
Web Tarifa
not in English 

Mobil Taxi
WWAir
Ph.  (+36 20) 9118 688
Web Tarifa
not in English 

WWAir
Rádió Taxi
Ph.  (+36 1) 1 777 777
Web Tarifa
not in English 

Rádió Taxi
Taxi 2000
Ph.  (+36 1) 2 000 000
Web Tarifa
not in English 

Taxi 2000
Taxi 4
Ph.  (+36 1) 4 444 444
Web Tarifa
in English 

Taxi 4
Taxi 9
Ph.  (+36 1) 9 999 999
Web Tarifa
in English 

Taxi 9
Tele5taxi
Ph.  (+36 1) 5 555 555
Web Tarifa
in English 

Tele5taxi
Tájak, Városok, Nevezetességek Képekben Itt !
Zóna Taxi
Ph.  (+36 1) 365 5555
Web Tarifa
in English 

Zóna Taxi
MB Elit Taxi
Ph.  (+36 20) 412 0412
Web Tarifa
in Englis 

MB Elit Taxi
Max Taxi
Ph.  (+36 1) 2222 333
Web Tarifa
not in English  

Max Taxi
Motortaxi
Ph.  (+36 20) 2 666766
Web Tarifa
not in English 

Motortaxi
Volán Taxi
Ph.  (+36 20) 473 3442
Web Tarifa
not in English  

Volán Taxi
TaxiLimuzin
Ph.  (+36 20)398-9880
Web Tarifa
in English 

TaxiLimuzin
KékRubin
Ph.  (+36 20) 418 1641
Web Tarifa
in German 

KékRubin

A Taxicentrum magyarországi taxikereső rendszer, egy folyamatosan bővülő információs adatbázis, mely az utasok kényelmét szolgálja. Célunk, hogy a rendszer segítségével mindenki megtalálja a számára legmegfelelőbb taxit.

Információ

Taxikereső oldalunkon, Magyarország térképe segítségével, taxi szolgáltatást tud keresni, megye, városonként lenyíló menü ill. Budapest kiválasztásával. Ez egyetlen adtbázisban összefoglalja a különböző városokban megtalálható taxi és minibusz társaságokat, vállalkozókat, akik repülőtéri transzferszolgáltatást is nyújtanak. Internet segítségével, bárki egyszerűen elérheti.

A taxikereső szolgáltatásunkat díjtalanul biztosítjuk. Ha elnyerte tetszését és csatlakozni szeretne hozzá, akkor vegye fel velünk a kapcsolatot, küldjön nekünk E-mailt. Ha, az adatbázisban hiányosságot, hibát tapasztal, kérem, értesítsen.

Látnivalók

Magyarország, Budapest:

A Vár. A Várhegy látszólag a Budai-hegységnek, közelebbről a Rózsadombnak Dunaparti előőrse, valójában a Duna teraszának kavicsrétegére az egykori forrásokból édesvízi mészkő rakódott le, ebből keletkezett a hegy. Üregeinek rendszeréből, illetve ennek későbbi mesterséges bővítéséből alakultak ki a Várhegy barlangpincéi. Ezeknek a Várhegy középkori vízellátásánál, régebben pedig óvóhelyként volt jelentős szerepük.
A Várhegy hossza1,5 km, legnagyobb szélessége is alig 400m,tengerszint feletti magassága 168 m, alig 60 méterrel magasabba hegy a Dunapartjánál, meredek oldalai miatt tűnik a valóságosnál magasabbnak. Meredeksége, szigetszerűsége jó védhetőséget és így már a legrégibb időkben is alkalmas települési helyet biztosított, ezért már a középkorban teljes kerületét falakkal, bástyákkal, várkapukkal látták el.
Amint a pesti oldal központja a történelmi Belváros, ugyanúgy a budaié a Várhegy ősi települése, amely ma egyben az ország legjelentősebb műemlékegyüttese is. A Várhegy történelmi szerepe akkor kezdődött, amikor az 1241-1242, évi tatárjárás után IV. Béla király székhelyet Esztergomból, a hegyek közül az Alföldhöz, az ország közepéhez és termelési alapjához közelebb eső Budára tette át és a Várhegyen királyi lakóhelyet építtetett. A XIII. századi falak maradványai valóban elő is kerültek az elmúlt évtizedek, évek ásatásai nyomán.
1541, a török uralom kezdete után fokozatosan romlásnak indult a Vár, a régi épületek karbantartásának elhanyagolása és az ostromok, tűzvészek pusztításai miatt. Az 1686. évi végső nagy ostrom után a Vár nagy része romhalmazzá változott. A barokk stílusban történt újjáépítéskor a középkori városszerkezet a maradványok felhasználása révén nagyrészt megmaradt. A mai, a középkorival többnyire azonos utcahálózatban a főbb utcák a hegy hosszúkás alakjával párhuzamosan ha1adnak, ezeket egymással rövid keresztutcák és keskeny "közök" kötik össze.
A második világháború végén, Budapest ostroma alatt a Vár különösen nagy károkat szenvedett, az ostrom itt tartott legtovább. A romok használhatatlan törmelékeivel töltötték fel a Vérmezőt.
A romeltakarítás és újjáépítés során, és a tervszerűen megindított fal kutatás, ásatás nyomán számos középkori épületrészlet is előkerült. Ezeket műemlékvédelmünk a helyreállított épületeken vagy más módon, a lehetőség szerint gondosan be is mutatja, elsősorban a Vár kiemelkedő nevezetességeit, az ülőfülkéket. A budai vár a világon leggazdagabb az egy helyiségben található ülőfülkékben, a kapualjakba betekintő érdeklődő számos, itt meg nem említett házban is felfedezheti őket, legnagyobb részük azonban már későbbi, gótikus stílusú. Rendeltetésük valószínűleg a kapubejárat díszítése volt, gyakorlatilag a várakozók ülőhelyéül szolgáltak.
A teljesen romba dőlt épületek helyén nem a régi épületeket állították helyre, hanem a környezetbe illeszkedő újakat emeltek. Felújították vagy kiépítették a Vár jellegzetes és kedves séta- és pihenőhelyeit, a bástyák, várfalak mögött kialakítható "bástyasétányokat". A Vár gépkocsival a három hajdani várkapu helyén húzódó utcákon: nyugat felől a Dózsa-emlékműtől, a szerpentines Palota úton; északról a Várfok vagy a meredekebb Ostrom utcán; kelet felől a Hunyadi János úton közelíthető meg. Gyalog mind a négy égtáj felől több lépcsős vagy lejtős sétaút vezet a Várba. Keletről, az Alagút torkolata mellől a Siklóval, nyugatról felvonóval rövidíthetjük meg utunkat.

Várpalota. A királyi székhelynek IV. Béla által Esztergomból Budára helyezése után a későbbi királyok (I. Lajos, Zsigmond, Mátyás) idején alakult ki az ásatások tanúsága szerint a hegyen a pompás királyi vár és palotája. A török uralom alatt nemcsak a vár, hanem a palota is romlásnak indult, amit az 1686. évi végső ostrom tetőzött be. Ezután a maradványokat bontással, feltöltéssel elegyengették, és arra XVIII. században az akkor divatos barokk stílus szerint építették az új palotát, majd a XIX. század végén és fordulóján Ybl Miklós és Hauszmann Alajos tervei szerint kapta meg lényegében végső alakját a műemlék. Ugyanebben az alakban állították helyre -a palotát koronázó kupolától eltekintve - a második világháború pusztításai után is.
Ma a palota az A, B,C, D,E, F épületből áll, a D, E, F épületek az Oroszlános udvart (nevét a kapu nyílását őrző négy kőoroszlánról kapta), az A, B, C épületek a Csikós udvart fogják közre.
Taxitársaságok:

Taxirendelés Zónataxi, Elittaxi, Motortaxi, BudapestTaxi, Taxi4, Vízitaxi, Citytaxi taxirendelés, Taxi9, Tele5taxi taxirendelés, 6x6taxi, Airporttaxi, Baráttaxi taxirendelés taxirendelés, Budataxi, Quatrotaxi, Taxi2000 taxirendelés, Főtaxi, Mobiltaxi, TaxiBudapest taxirendelés.
  Szállás Kereső
         
  Kapcsolatfelvétel a megynyíló oldalon alul
Pentataxi >Tovább